Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2024!

 

1.18.2017

Περιπέτεια στην Πάργα «7ο Στάδιο: Πάργα - Αθήνα»


Η νέα μέρα με υποδέχτηκε στην αγκαλιά της, στέλνοντάς μου τις ακτίνες ενός ζεστού - παρά την παγωνιά - ήλιου να αγγίζουν τα βλέφαρά μου. [...]Ξαπλωμένος ακόμα στο κρεβάτι, αναρωτιόμουν πως ήταν δυνατόν να βλέπω τους εφιάλτες αυτούς σε πρώτο πρόσωπο και να αισθάνομαι πως όλα αυτά τα έκανα εγώ...
[...]Τέσσερεις εκατοντάδες χιλιόμετρα και κάτι πιο μακριά, ίσως μια μέρα πριν, ίσως μια μέρα μετά, υπήρχε ένα δωμάτιο που έκρυβε πολλές απαντήσεις στα βασικά μου ερωτήματα...

  [...]Αν υπήρχε κάποιος άλλος μέσα στο δωμάτιο, θα μπορούσε να ακούσει τον καθιστό άντρα να κλαίει και να φωνάζει πως δεν ξέρει τίποτα και τον όρθιο να ρωτά:  Πες μου, τί σου είπε ο φίλος σου όταν μιλήσατε; Πες μου, τί ξέρει αυτός και πόσα από αυτά σου είπε!

 Η συνέχεια ΕΔΩ


ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ: δείτε το Book Trailer

Αναδρομή 2016-2019

2020

Κυκλοφορούν

Συνέντευξη στο StarX

YouTube Book Trailer

Βίντεο: Παρουσίαση στη Σύρο

Βίντεο: Γνωρίστε τη Σύρο

Βίντεο: Παρουσίαση IANOS