Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2024!

 

1.18.2017

Περιπέτεια στην Πάργα «6ο Στάδιο: …Χριστούγεννα στην Πάργα»





Επιτέλους μετά από μερικά χιλιόμετρα, στις ταμπέλες, εκτός από τον Μεσοπόταμο, το Βράχο και τη Λυγιά, εμφανίστηκε και η Πάργα. Στρίψαμε αριστερά και αφού περάσαμε την Αγία Κυριακή, μπήκαμε στην Πάργα. Είχαν φτάσει τα Χριστούγεννα και εγώ δεν το είχα πάρει καν χαμπάρι!

Τα φαντάσματα των προηγούμενων ημερών, με επισκέφθηκαν σε όλο τους το μεγαλείο [...]
Μέσα από το πλήθος ξεχώρισε μια κοπέλα κι άρχισε να κινείται σε αργή κίνηση προς το μέρος μου, τράβηξε την καρέκλα, κάθισε δίπλα μου και μου χαμογέλασε. Τα μάτια της, είχαν το μαύρο της βαθιάς θάλασσας τη νύχτα [...]

[...] Τα ρούχα μου ήταν βουτηγμένα στο αίμα και τα αισθανόμουν υγρά να κολλούν στο κορμί μου. Κάπου παραδίπλα υπήρχε ένα μαχαίρι πεταμένο στην άμμο, στο άλικο χρώμα του αίματος. Το αίμα ξεκινούσε από το κορμί της κοπέλας και οδηγούσε απευθείας στο μαχαίρι. Αισθάνθηκα τα χέρια μου να σφίγγουν με ακόμα μεγαλύτερη δύναμη και ξύπνησα τρομαγμένος, στάζοντας από τον ιδρώτα [...] 


 Η συνέχεια ΕΔΩ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ: δείτε το Book Trailer

Αναδρομή 2016-2019

2020

Κυκλοφορούν

Συνέντευξη στο StarX

YouTube Book Trailer

Βίντεο: Παρουσίαση στη Σύρο

Βίντεο: Γνωρίστε τη Σύρο

Βίντεο: Παρουσίαση IANOS