Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2024!

 

12.20.2016

5ο Στάδιο: Αναζητώντας καταφύγιο στην Πάργα









Περιπέτεια στην Πάργα

«5ο Στάδιο: Αναζητώντας καταφύγιο στην Πάργα...»

 


Το κινητό μου άρχισε να χτυπάει γύρω στις 2 τη νύχτα και το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στο κακό. Όταν κτυπάει το τηλέφωνο τέτοια ώρα δεν είναι ποτέ για καλό, έλεγε ο πατέρας μου...

...Στην οθόνη του κινητού, έλαμπε στο σκοτάδι το όνομα του αρχιφύλακα. Όχι και τέτοια ώρα σκέφτηκα και έσυρα το δάχτυλό μου για να απαντήσω. [...]



[...] Το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στο Γιάννη. Ήμασταν μαζί φαντάροι, αλλά κρατάμε ακόμη καλή επικοινωνία. Από το τηλέφωνο βασικά, μιας και μένει μόνιμα στην Πάργα, αλλά μιλάμε αρκετές φορές κάθε μήνα και με έχει ζαλίσει να πάω να τον επισκεφτώ...
[...] Κλείδωσα το σπίτι και κατεβήκαμε με τον αρχιφύλακα στο αυτοκίνητό του. Για κάποιο λόγο, είχα το προαίσθημα πως θα αργούσα να ξαναδώ το σπίτι μου…

 Η συνέχεια ΕΔΩ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ: δείτε το Book Trailer

Αναδρομή 2016-2019

2020

Κυκλοφορούν

Συνέντευξη στο StarX

YouTube Book Trailer

Βίντεο: Παρουσίαση στη Σύρο

Βίντεο: Γνωρίστε τη Σύρο

Βίντεο: Παρουσίαση IANOS