Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2024!

 

12.20.2016

3ο Στάδιο: Παραλίγο, νεκρός...






Περιπέτεια στην Πάργα

«Στάδιο 3: Παραλίγο, νεκρός…»




Με το που άνοιξα τα μάτια μου κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά... Με όση δύναμη μπορούσα να συγκεντρώσω, προσπάθησα να σηκώσω τον κορμό μου. Δεν τα κατάφερα,  ήμουν δεμένος. Καθώς η άχλη του ύπνου άρχισε να καθαρίζει από το μυαλό μου, αισθάνθηκα ανώμαλο έδαφος κάτω από την πλάτη μου[...]

[...] Το τρένο πλησίαζε αδυσώπητο και εγώ ήμουν απλά ανίκανος να φύγω από το δρόμο του. Άρχισα να ουρλιάζω...  [...]


[...] Αυτός ήταν σίγουρα, δεν υπήρχε περίπτωση να κάνω λάθος. Βρισκόταν έξω από το σπίτι μου και με παρακολουθούσε!




Η συνέχεια ΕΔΩ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ: δείτε το Book Trailer

Αναδρομή 2016-2019

2020

Κυκλοφορούν

Συνέντευξη στο StarX

YouTube Book Trailer

Βίντεο: Παρουσίαση στη Σύρο

Βίντεο: Γνωρίστε τη Σύρο

Βίντεο: Παρουσίαση IANOS