Εμφανιζόμενη ανάρτηση

Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το 2024!

 

11.29.2016

Άντριντ. Μια Ματιά στο Εγγύς Μέλλον




«...Φαντάζομαι πως και μόνο το γεγονός πως γράφω ημερολόγιο πρέπει να με κάνει να φαντάζω γελοίος στα μάτια όποιου διαβάζει αυτά τα λόγια. Δεν έχω βλάβη, είμαι απόλυτα λειτουργικός. Θα μου πεις, αν είχα βλάβη θα το καταλάβαινα; Ποιος ξέρει, εγώ πιστεύω πως ναι. Τέλος πάντων… εσύ που διαβάζεις. Ας δεχτούμε πως δεν είμαι εκατό τοις εκατό λειτουργικός, αυτό όμως δεν σημαίνει πως απαγορεύεται να γράφω τις σκέψεις μου. Εξάλλου υπάρχει και η… κάτσε να δεις πώς την είπε ο Λεονίντ... ικτεροφλιμία, υστεροβλιμία, όχι... υστεροφημικάτι τέλος πάντων. Το να αφήσεις κάτι πίσω σου. Να σε θυμούνται για κάτι. 
...
...Πόση σοφία κρύβεται μέσα σε αυτό το παράξενο έμβιο πλάσμα. Αν μπορούσαν μόνο να του δώσουν σημασία για λίγο όλοι οι μεγάλοι, θεσπέσιοι αρχηγοί της κοινότητας. Αυτοί που λειτουργούν βγάζοντας κάτασπρο καπνό από τις εξατμίσεις τους, οι τέλειοι, οι πάνσοφοι. Αχ! μα το μεγάλο Μεκάνο, πόσο ηλίθιοι δείχνουν, πόσο ηλίθιος και άσχετος φαντάζω ακόμα κι εγώ στα μάτια μου, τώρα πια. Θα μου πεις, ποιός είμαι εγώ και ποιός είναι ο Λεονίντ και ποιός είναι ο Μεκάνο και, και και, ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή...»

Απόσπασμα από το βιβλίο Αντρίντ. "Μια ματιά στο εγγύς μέλλον",
 

 Δια Χειρός James Antoniou (2015)

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΝΤΕΤΑ: δείτε το Book Trailer

Αναδρομή 2016-2019

2020

Κυκλοφορούν

Συνέντευξη στο StarX

YouTube Book Trailer

Βίντεο: Παρουσίαση στη Σύρο

Βίντεο: Γνωρίστε τη Σύρο

Βίντεο: Παρουσίαση IANOS